יום ראשון, 20 ביולי 2014

שמן קוקוס יעיל לטיפול בפטרת ציפורניים



שמן קוקוס נחשב לאחת ההבטחות הגדולות של המאה הנוכחית בכל הנוגע לשיפור פעילות קוגניטיבית או אובדן זיכרון אצל חולי אלצהיימר ודמנציה, ואולם מסתבר כי בנוסף לכך שמן קוקוס יעיל לשורה של בעיות אחרות כמו למשל כנגד פטרת ציפורניים.

נס שמן הקוקוס לטיפול בפטרת ציפורניים

הסוד הרפואי של שמן הקוקוס מונח בחומצות השומן שלו ובאורכן הספציפי (חומצות שומן באורך בינוני) – כיון שחומצות שומן אלו מסוגלות לחסל פטרת מכל סוג שהוא: קנדידיאזיס במעייים או פטרת ציפורניים. למעשה שמרים ופטריות קיימים מסביבנו ובתוכנו (בכל הקרומים הריריים של הגוף) כאשר המעיים, הנרתיק והציפורניים מהווים עבורן כר מחיה אידאלי (בגלל הלחות והחום שמאפיינים איברי גוף אלו). יצורי הפטריות גורמים רק לעתים רחוקות לבעיות רפואיות – אבל אם חל שינוי בסביבת המחיה (נטילת אנטיביוטיקה, צריכת יתר של סוכרים, מתח נפשי מתמשך או היחלשות מערכת החיסון) או אז הם הופכים לגידולי פרא ועלולים לייצר זיהום פטרייתי מערכתי. דלקת מערכתית כזו עשויה להתבטא במספר מופעים כמו תשוקה עזה למתוק, גרד מתמיד בעור ועייפות כרונית.

שמן קוקוס הוא תכשיר טבעי עוצמתי להשמדת פטריות

שמן קוקוס טבעי מכיל גם חומצה קפרילית, תכשיר רב עוצמה שיודע לחדור אל קרום התא הפטרייתי (שנחשב לעמיד במיוחד) ולגרום למות הפטריה. בהקשר של פטרת ציפורניים ההמלצה היא לשפשף את שמן הקוקוס על הציפורן המזוהמת בבוקר ובערב וגם לאכול כף או שתיים של שמן קוקוס. יהיו אנשים שתוך תוך מספר ימים בודדים יחוו שיפור במרקם הציפורן למרות שכאמור מאד קשה להיפטר מפטרת הציפורניים וגם אם חלה הצלחה חלקית – הפטרת נוטה לשוב ולחזור.

פטרת, פטרת ציפורניים, פטרת צפורניים , פטרת ציפורניים טיפול בבית 

בנוסף לשמן קוקוס כנגד פטרת הציפורן קחו גם משלימים טבעיים נוספים

כדי להגדיל את עוצמת הטיפול של שמן הקוקוס בפטרת הציפורניים מומלץ לצרוך יחד איתו חומרים טבעיים אחרים שנחשבים לאנטי-פטרייתיים. אלו כוללים בין השאר שום, תמצית זרעי אשכולית וגוטו קולה (פו ד 'ארקו). בטיפול מקומי (מריחה על הציפון) שלבו גם שמנים אתריים אחרים כמו שמן ציפורן, שמן עץ התה, שמן אורגנו, שמן מנוקה ושמן אקליפטוס שהינם כולם בעלי פוטנציאל אנטי פטרייתי.

למנוע מפטרת הציפורניים לחזור

עליכם להבין כי אם לקיתם פעם אחת בפטרת הציפורניים יש בכך כדי להעיד משהו על מצבכם הבריאותי הפנימי (למשל על כך שהייתם בחרדה או מתח נפשי מתמשכים והחלשתם את מערכתל החיסון). גם אם הטיפול בשמן קוקוס הצליח מעבר למשוער , ניקיתם את הפטריה והמרקם של הציפורן חזר להיות ורוד חלק ובריא- עדיין חובה עליכם למנוע את הישנות הפטרת בציפורן באמצעות שינוי סגנון החיים והתזונה. בהקשר זה ההמלצה הטובה ביותר היא לעבור ולאמץ תזונה דלת סוכרים ודלת פחמימות – כיון שרק כך ניתן להרעיב את הפטריה ולהמיתה באופן סופי.

מקור: http://www.proaging.co.il/node/597

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה